medyauzmani.com
Pazarlama emektarı Philip Kotler 2022 Küresel Pazarlama Zirvesi’nde konuşuyor – Son Haberler – Evden Para Kazanma

Pazarlama emektarı Philip Kotler 2022 Küresel Pazarlama Zirvesi’nde konuşuyor – Son Haberler

Profesör. Dr. Açılış konuşmasında Philip Kotler, şirketlerin ve bireylerin artık “sürdürülebilir” bir dünya için harekete geçerek “sorumluluk almaları” gerektiğini söyledi.

Artan nüfus ve azalan kaynaklar nedeniyle iş yapma biçimlerimizi bir sürdürülebilirlik penceresiyle yönetemezsek dünyamızın büyük tehlike altında olduğunu kaydetti. Önümüzdeki beş yıl içinde sürdürülebilirlik ekseninde harekete geçemeyen şirket ve markaların oyunun dışında kalacağını vurguladı.

Pazarlama 5.0’ı “insanlar için teknoloji” olarak nitelendiren Kotler, Z ve Alfa nesillerinin ortaya çıkmasıyla birlikte pazarlamayı yeniden değiştirme zamanının geldiğini söyledi. Bu iki genç neslin temel çıkarları ve çıkarları iki yönde işlemektedir. Birincisi, insanlık için olumlu bir değişim meydana getirmektir. İkincisi, teknolojik gelişmeyi insan yaşamının her alanında sürdürmektir. Z kuşağına ve Alfa kuşağına hizmet etmek isteyen pazarlama sektörünün, insanların yaşamlarını destekleyecek yeni teknolojileri benimsemesi gerekiyor. Diğer bir deyişle Pazarlama 5.0; Pazarlama 3.0 (insan odaklı) ve Pazarlama 4.0’ın (teknoloji destekli) birleştirileceğini söyledi.

Pazarlama 5.0, müşteri deneyiminin genel sürecinde “değer yaratmak” ve bu yaratılan değeri sunmak ve geliştirmek için insan davranışını simüle eden teknolojilerin kullanımı olarak tanımlanmaktadır. bir dönem; Aslında, müşteri yolculuğunun haritasını çıkarmak ve pazarlama tekniklerinin değer katabileceği ve insan pazarlamacıların performansını iyileştirebileceği alanları belirlemekle başlar. Pazarlama 5.0’ı uygulayan şirketler, en başından itibaren veriye dayalı bir şekilde hareket etmelidir. Doğru bir veri grafiği oluşturmak, Marketing 5.0 kullanım alanlarına ulaşmak için bir ön koşuldur. Bu ekosistem, pazarlamacıların daha öngörülebilir bir pazarlama sistemi oluşturmasına, her bir pazarlama yatırımının getirisini hesaplamasına ve yatırımlarını buna göre önceliklendirmesine olanak tanır. Artırılmış gerçeklik teknolojileri kullanılarak müşterilerin potansiyel davranışlarının simüle edilmesi sonucunda, müşterilerle etkileşime geçmek için pürüzsüz bir arayüz tasarlanabilir. “Elbette, tüm bu uygulama unsurları, şirketin pazar değişikliklerine gerçek zamanlı yanıt verme esnekliğini gerektiriyor.”

Zirve Başkanı ve KREA MICE Kurucusu ve CEO’su Seda Mızraklı Frick’in yönettiği konuşmanın sonunda dinleyicilerin sorularını yanıtlayan Kotler, sadece kalbe değil, ruha da dokunan stratejiler geliştirmenin önemine vurgu yaptı. . yeni dünya düzeninde.

Pandemi süreciyle birlikte “filtrelenmiş bilgi”, deneyim ve farklı bakış açılarına her zamankinden daha fazla ihtiyaç duyulması nedeniyle 2022 Dünya Pazarlama Zirvesi’ni düzenlemeye başladığını belirten Seda Mizrakli Frick, açılış konuşmasında “Zirve Pazarlama sektörünün en büyük buluşması olarak nitelendirdiğimiz 4 gün boyunca Pazarlama ve İş Dünyası Dekanı’nın isimlerini ağırlayarak, pazarlamanın geleceğine ve liderlerin beklentilerine ışık tutmaya çalışacağız.

Diğer gönderilerimize göz at

[wpcin-random-posts]

Yorum yapın