medyauzmani.com
Bakan Karasmailoğlu: Motosiklet kullanımını denetleyeceğiz – Evden Para Kazanma

Bakan Karasmailoğlu: Motosiklet kullanımını denetleyeceğiz

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Adil Karaismailoğlu, Ankara’nın Yenimahalle semtinde restorasyonu tamamlanan 800 yıllık tarihi Akköprü Otel’in açılış törenine katıldı. Karaismailoğlu, “Hükümetimizin belirlediği vizyon doğrultusunda ulaşım ve altyapıya yönelik yaptırımlarımızı aralıksız sürdürüyoruz. Bu yatırımlarla ülkemizin dört bir köşesini entegre bir altyapı ile birbirine bağlayarak bölgesine hizmet eden bir yapıya dönüştürüyoruz. ” ülkemizi dünyanın önde gelen ekonomileri arasında konumlandırıyoruz.

Geçmişin geleceği yok

Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı’nın çalışmalarına ara vermeden devam ettiğini ifade eden Karismailoğlu, “Çanakkale’de Asos ve Troy tünellerini de içine alan Ayvacık Küçükkuyu Yolu ile 50 dakikalık rotayı 5 dakikaya indirdik ve Kaz Dağları’na nefes aldırdık. Toplam uzunluğu 104,3 kilometre, 14 köprü ve 8 tünelden oluşan Hekimhan Yolu, Malatya’yı Sivas’a bağlayan ve yolculuk süresini 35 dakika kısaltan, toplam uzunluğu 29,3 kilometre, Diyarbakır’ı en önemlileri ile birleştiriyor. Bölgenin ulaşım merkezlerinden seyahat süresini 40 dakikadan 15 dakikaya indirdik Milletimize hizmet etmenin yolunu açtık Bitlis Çayı Viyadüğü’nün yüzde yüz yerli ve milli olan son kaynağını sınıfında birinci yaptık. dünyada bir mühendislik harikası. Ancak geleneklerini ve tarihini korumanın ne kadar önemli olduğunu da biliyoruz. Geleceği yok.” dedi.

“Tarihi köprüümüzü başkentimize taşıyoruz”

Bakan Karismailoğlu, Akkobru’nun tarihi restorasyonuna atıfta bulunarak, “Anadolu Selçuklu Sultanı I. Alaeddin Keykubat döneminde Ankara Valisi Kızıl Bey tarafından 1222 yılında yaptırılan köprümüz bizim tapumuzdur. 800 yılı aşkın bir süredir inşa edilen güzellik, Osmanlı İmparatorluğu tarafından inşa edilmiş ve devletin son dönemine kadar bugün gelen, askere gittiği ve hacca kovulduğu ender bir yapıydı ve ilk adım atıldı. hak ve hürriyet ya da fetih yoluna çıkmış. – Eski Bağdat ticaret yolunun İstanbul’u.Önemli bir ticari misyona sahip olan ve yaygın kullanımı nedeniyle zamanla aşınmış olan Akköprü’nün (Kızılbey) restorasyonunu tamamladık. çok hassas bir iş çıkardık.Müzeler ve sanat tarihi alanında uzman akademisyen ve mimarları görevlendirdik.Toplam uzunluğu 79 metre, ayakları ve 7 sivri kemerli… Yılda 5 milyonun üzerinde turisti ağırlayan başkentimizin tarihi ve kültürel mirası ile projeyi hayata geçiriyoruz” dedi. İfadeler kullanın.

El feneri kullanımını iptal edeceğiz

Karismailoğlu konuşmasının ardından kurdeleyi keserek köprünün açılışını yaptı. Köprüyü ziyaret eden Bakan Krismiloğlu, son dönemde yaşanan scooter kazalarındaki artışla ilgili gazetecilerin sorusuna yanıt verdi. Ankara ve İstanbul gibi büyük şehirlerde scooter kullanımının hayatın bir parçası haline geldiğini ifade eden Karaismailoğlu, “Geçmiş yıllarda patenciler kuralsız bir şekilde kullanılmaya başlandı. Scooter kullanımı için belli kurallar dahilinde yönetmelik çıkardık. Scooterlar. kurallar çerçevesinde kullanılması zorunludur.Yönetmelikte;Ancak sokaklarda bir kural olmadığı kanaatindeyiz. Maalesef talihsiz kazalar meydana geldi.Bu kazaları önlemek için İçişleri Bakanlığı ve yerel yönetimlerle birlikte çalışıyoruz.Bisiklet, scooter ve yürümeyi yasaklamak için İçişleri Bakanlığı ve yerel yönetimlerle birlikte çalışıyoruz. 15 dakikadan kısa yolculuklar için yollar. Söz konusu (DHA) kullanımını teşvik eden politikalar geliştiriyoruz.